Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа с. Чапаевское отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»
"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Чапаев ауылының жалпы білім беретін мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдау. Рентабельный орта мектебі

23.05.2020

2019-2020 оқу жылындағы тәрбие жұмысының талдауы
Рентабельді орта мектебі

Талдау мақсаттары:

* 2019-2020 оқу жылында мектеп алдына қойылған міндеттерді іске асыру деңгейін анықтау;
* 2020-2021 оқу жылына тәрбие жұмысының жоспарын белгілеу.

Талдау пәні: рентабельді ОМ Тәрбие жұмысы

Мектептің тәрбие жұмысын талдау келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
1) Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
2) Рухани-адамгершілік тәрбие;
3) ұлттық тәрбие;
4) Отбасылық тәрбие;
5) Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6) Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
7) Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
8) Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

Бұл бағыттар дәстүрлі Мектеп іс-шаралары арқылы жүзеге асырылады:
Қыркүйек: Білім Күні, Денсаулық күні
Қазан: Мұғалімдер күні. Күзгі бал " сайысы»
Қараша: қыздар онкүндігі, мектеп активін сайлау (Ұланбасы сайлауы);
Желтоқсан: Тәуелсіздік күні. Мектеп оқушыларына арналған жаңа жылдық қойылым
Мамыр және ақпан: патриоттық тәрбие айлығы
Наурыз: 8 Наурыз мерекесі (концерт). Наурыз
Сәуір: мектеп аумағын абаттандыру шаралары
Мамыр: Қазақстан халқының бірлігі күні, Жеңіс күні, соңғы қоңырау.

Барлық тәрбиелік іс-шаралар белсенді түрде өткізілді және оқушылардың бос уақытын байытады, балалар ұжымдарын біріктірді,шығармашылық қабілеттерін дамытып, интеллектуалдық дамуға ықпал етті. Сынып жетекшілердің жұмысы барысында жақсы коммуникативтік және ұйымдастырушылық қабілеттері көрсетілді, жаңа технологияларды қолдану және бағдарлай білу қабілеттерін көрсетті.

Тиісінше, оқу жылы ішінде ұйымда проблемалар анықталды
тәрбие процесін:

* кейбір сыныптардағы тәрбие жұмысы оқушылардың қызығушылығын, қабілетін және жас ерекшеліктерін ескерусіз құрылады;
* тәрбие процесінің тиімділігін зерделеу бойынша жұмыстар толық көлемде жүргізілмеуде;
* барлық сынып жетекшілері әр оқушының әлеуметтік - педагогикалық сүйемелдеуі үшін жауапкершілікті сезінбейді.

Қорытынды:
Жыл бойы кейбір сынып жетекшілерінің тәрбие жұмысы жақсы деңгейде қаралды: бастауыш сынып мұғалімдері, 9-11 сынып жоғары сынып мұғалімдері.
Үздік сынып жетекшілерінің тәжірибесін жинақтау бойынша жұмыс жүргізу қажет.

 

 

 


Мектептегі тәрбие жұмысының бағыттары бойынша жүйесі
Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие

Оқушылар тұлғасын қалыптастыру мен дамытуда мектеп жетекші рөл атқарады
өскелең ұрпақтың әлеуметтік маңызды құндылықтарының қалыптасуына ықпал ететін азаматтық-патриоттық және рухани-адамгершілік бағыттары.
Бұл бағыт келесі іс-шаралар арқылы іске асырылды:
 Білім күніне"," Саналыұпак - жарқынболашақ "арналған салтанатты жиын өткізілді.
"ҚР Президентінің Жолдауы", сынып сағаттары, әңгіме.
"Тіл - тәуелсіздік діңгегі" Қазақстан халқы тілдері фестивалі апталығының онкүндігі, айлық
Мемлекет Басшысының жолдауын насихаттау "ҚР рәміздерін білесің бе?»
1 желтоқсан-Тұңғыш Президент күні»
"Менің өлкем", "Заң және мен" сынып сағаттары»
 Жас ұлан " қатарына қабылдау»
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған сынып сағаты.
* Ақпан айында ұлы режиссер Ш. Аймановтың "махаббат туралы Поэма" фильмі көрсетілді»
• 15 ақпан - Ауғанстаннан Кеңес әскерлерін шығару күні, "Ауғанстан - біздің есімізде және ауру"сынып сағаттары өткізілді.
* Ауғанстаннан әскерлерді шығаруға арналған суреттер сайысы.
Жеңіс күніне орай келесі іс-шаралар өткізілді:
* Шығармалар сайысы - 1 орын Сарыгина Д., 11 сынып оқушысы 2 орын – 9 сынып оқушысы Бекжанова Д.
• "Путешествие оборванная пулей" атты бейне өлеңдер сайысы, 5 сынып оқушысы Гигера П.
* "Жеңіс көктемінің жаңғырығы" атты бейне әндер сайысы, Бекжанова Диана ауданда қатысты.
• 9 сынып оқушысы Бекжанова Д. "Героев наших имена" альбомы жасалды.

Рухани-адамгершілік тәрбие
Рухани-адамгершілік тәрбие маңызды емес, осы бағытты іске асыру үшін келесі іс-шаралар өткізілді.
* Сынып сағаттары өткізілді.
* Мектеп оқушыларының күшімен мерекелік концерт өткізілді, оған Чапаев ауылының зейнеткерлері шақырылды.
* Мұғалімдер күнін мерекелеуге арналған іс-шаралар өтті.
* 2019 жылы 3 қазанда рентабельді орта мектепте Өзін-өзі басқару күні өткізілді.
* Қазан айының ортасында мектепте "Алтын күз"іс-шарасы өткізілді.
• 27.12. бастауыш сынып оқушыларына арналған шырша өтті. 29.12 жоғарғы сыныптар үшін.
• 6 наурыз күні мектепте біздің мектептің әдемі жартысына арналған мерекелік концерт өтті, кешке мерекелік би кеші өтті
* Өзін-өзі тану онкүндігі өткізілді, онда жұмыс жоспары ұсынылды, онкүндіктің салтанатты ашылуы, жоғары сыныптарда ашық сабақ берілді.
* 9 мамырға сынып сағаттары өткізілді

Ұлттық тәрбие
Ұлттық тәрбиеге үлкен рөл беріледі, осыған байланысты келесі іс-шаралар өткізілді:
"Менің туған тілім-менің тірегім", "Елімнің тағдыры - ұлт тағдыры", "Білімді ел - ұлы ел", "Тәуелсіздік – ел үшін еркін жол", "біздің салт-дәстүріміз бен әдет-ғұрпымыз", "халықтар төзімділігі"сынып сағаттары өткізілді.
Қыркүйек айында Қазақстан халықтарының тілдер онкүндігі өткізілді.
Тәуелсіздік күніне, Тұңғыш Президент күніне, ҚР Ұлттық валютасы күніне арналған сынып сағаттары өткізілді. Қазақстан халықтарының мектеп Ассамблеясының жұмысы жүргізілуде. "Ритмика" және "музыка ырғағында" үйірмелерінің жетекшілері халық билерін оқытады.
"Наурыз мейрамына" дайындық жүргізілді, балалар жауапкершілікпен қарады, нөмірлер дайындады, бірақ өкінішке орай, СОVID-19 пандемиясына байланысты іс-шара тоқтатылды.

Отбасылық тәрбие
Отбасы мен мектептің әлеуметтік серіктестік жүйесін құру бойынша жұмыстар 1-11 сынып жетекшілері өткізген ата – аналар жиналыстары, әңгімелесулер мен кеңестер, сонымен қатар жалпы мектептік ата-аналар жиналыстарын қамтыды.
Келесі іс-шаралар өткізілді:
"Отбасы күні" мерекесі аясында "Менің отбасым" суреттер көрмесі, "Менің отбасымның құндылықтары"шығармалар конкурсы өткізілді. "Менің отбасым – менің байлығым" атты аудандық акцияға қатысу Балацко В..
Тәрбие мәселелері сынып ата-аналар жиналыстарында және жеке әңгімелесулерде шешіледі.

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
Еңбек және кәсіптік бағдар берудің міндеті: еңбекқорды тәрбиелеу, оқушыларға кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсету.
Жалпы, еңбек тәрбиесінің дәстүрлі іс-шараларын өткізу белсенді өмірлік ұстанымды, мектеп мүлкіне және қоршаған ортаға ұқыпты қарауды дамытуға ықпал етті.
1. Кабинеттерді күрделі тазалау.
2. Мектеп аумағын қардан тазалау жұмыстары.
9-11сынып оқушылары арасында кәсіптік бағдар беру сабақтары және сауалнама жүргізілді. Мектеп бітірушілерге арналған ақпараты бар стенд ресімделді.
Оқушылар мектеп аумағын абаттандыру, мектеп бақшасындағы егін жинау жұмыстарын жүргізді.

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
Мектеп оқушылары мұғалімдер күніне, қарттар күніне, күз мерекесі, жаңа жыл, 8 наурыз мерекесіне арналған плакаттар мен суреттер сайысына, "Күз сыйы"атты қолөнер сайысына қатысты. Оқу жылы бойы шығармалар жазды,өлеңдер жазды, музыкалық нөмірлер мен биге қатысты.
Әр жоспарланған іс-шараға музыкалық нөмірлер берілді.

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
2019-2020 оқу жылы ішінде біздің мектеп оқушылары пәндік және қашықтықтан өтетін олимпиадаларға қатысып, зерттеу жұмыстары мен жобалар жасады. Мектеп оқушылары барлық өткізілетін іс-шараларға, дистанциялық және аудандық байқауларға белсене қатысты.

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Балалардың салауатты өмір салты қажеттілігін қалыптастыру бойынша жұмыс мектеп бағдарламасын жүзеге асыру және әр түрлі аудандық спорттық жарыстарға қатысу арқылы жүргізіледі.
Денсаулықты сақтау және нығайту міндеттері келесі іс-шаралар арқылы шешілді:
Сынып сағаттары, бейнероликтер, суреттер конкурсы, акциялар, алдын алу әңгімелері.
Кесте бойынша спорттық секциялар өткізілді, теннис – осының бәрі оқушылардың спортқа деген қызығушылығын дамытуға, дене денсаулығын нығайтуға, көңіл-күйді жақсартуға мүмкіндік береді.

Қорытынды және қорытынды.
Жалпы, 2019-2020 оқу жылына қойылған міндеттер орындалды:
* мектептегі тәрбие жұмысы дені сау балалар ұжымын құруға көмектеседі;
* тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу оқушылардың қызығушылықтарына, зияткерлік және физикалық мүмкіндіктеріне сүйене отырып жүзеге асырылды, бұл іс-шаралар ауқымын бір мезгілде қамтамасыз ету кезінде жеке-бағдарлы тәсілді іске асыруды қамтамасыз етті;
Тәрбие жұмысының жоспарына қарамастан, кейбір кемшіліктерді болдырмау мүмкін емес:
* тәрбие жұмысының барлық бағыттары дұрыс дамымады;
* барлық сынып жетекшілері іс-шараларды ұйымдастырушы ретінде қатысуға дайын емес;
* барлық сыныптар мектеп істеріне қатыспайды, бұл олардың мектеп өміріне тартылу деңгейінің төмендігін көрсетеді;
2020-2021 оқу жылына тәрбие жұмысының басты мақсаты бұрынғысынша тұлғаны жан-жақты дамыту, сондай-ақ оны қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады.

Жаңа оқу жылына арналған міндеттер:
1. Азаматтық-патриоттық сана қалыптастыру, кіші Отан тарихына қатысу сезімін дамыту.
2. Сынып ұжымдарындағы тәрбие жұмысының жүйесін жетілдіру.
3. Мектеп пен сыныптың өмірінде оқушылардың өзін-өзі басқару рөлін арттыру, балалардың дербестігін, ынтасын, өздігінен білім алуға ұмтылысын дамыту.
4. Балаларды тәрбиелеуде отбасының рөлін күшейту және ата-аналарды оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға тарту
5. Білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, оларға салауатты өмір салты дағдыларын дарытуға, кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының, қылмыстарының алдын алуға бағытталған жұмысты жалғастыру.

Просмотров: 4985


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст